Odotettu Sny kierros alkoi ja jännityksellä täällä nyt ootellaan miten kaikki tulee sujumaan:) Oon joskus aikaisemmin ollut mukana yhdellä kierroksella ja siitä jäi hyvät muistot:) Ekaa pakettia täällä jo kovasti suunnittelen!

Nyt minun kortti ja askartelu harrastus on jäänyt pikkusen kakkoseksi kun nuo kutimet tuppaa löytyä jatkuvasti käsistä ja nyt oon nauttinut kutomisesta taas puoli vuotta yhtä kyytiä, pikkutytöstä asti oon kyllä kutomista harrastanut ja Kotiteollisuuskoulu käytynä, se koulu innosti pienestä pitäen:)

Ajoittain tulee näitä pitkäkestoisia inspiksiä milloin mihinkin ja niinhän se on että vaihtelu virkistää:)Ompelukonekkin on hurissut jo pitempään, oon ommellu verhoja ja vaatteita pitkästä aikaa:) Sohvatyynyjä ja kaikkea mahdollista:)..

mutta mulla ihmetyttää nyt nuo minun sivulaatikot tässä blogissa, kun ne ennen näkyi normaalisti ja nyt en saa niitä näkymään millään! Muutenkin blogi tuntuu tökkivän ja toimii aivan ihmeellisesti nyt,ei ollenkaan niinkuin ennen!?  Osaisko joku neuvoa mikä mulla on tässä vikana??

Ihanaa maanantaita ja mahtista alkanutta viikkoa kaikille kaikesta huolimatta, koitan saada tämän pelittämään oikein, vinkit ja kaikki apu tervetullutta!!  

...paaaaljon myöhemmin......

Kiitos Anonyymille, sain osan vioista korjattua sivulla, koodilaatikot ei edelleenkään näy, mittarit sun muut tervehdyslaatikot mutta muuten alkaa pelittään jo oikein.