...pitää tämmösiä pausseja bloggeilusta,hyi sentään minua!! Noh, on ollu kyllä ihan just niin paljon taas kaikkea kerralla ettei ees jaksa kaikkea ajatella..Huh huh!!

Eli muutettu ollaan, joulukuu meni pakkailun merkeissä ja lopetin toista vuoden työsuhteen koska siinä jutussa ei kaikki mennyt oikein, ei alkuunkaan!

Asia on nyt kahden asianajajan tutkima ja molemmat on samaa mieltä, kaikkea en jaksa tässä alkaa ulos posmittamaan mutta nyt oottelen korvauksia saamatta jääneistä lomista ja muista korvauksista ja etuuksista mitkä mulle ois kuuluneet! 

Muutettiin tähän ihan kylän keskustaan ja oon tosi onnellinen kuinka lähellä kaikki palvelut nyt onkaan ja asiat menee muutenki mukavasti, onhan tässä vielä  laittamista asunnossa ja muussa, huonekalut kuitenkin hankittu ja vaatesäkit purettu ja mulla tuota pikkutavaraa ja askartelujuttuja kaappien täydeltä, nekin nyt suurinpiirtein kaikki paikallaan:))

Joten kehissä ollaan taas! Nyt etsinkin kivoja vaihto ym juttuja, kukahan vinkkaisi mitä löytyykin tällähetkellä?? ootan innolla!:)

Tanjalta tuli ihana Kiertävän ilon kuori, Kiitos Tanja! Iso suklaalevy ehti makeisiin suihin ennenkuin ehdin kuvan ottaa

Tytöistäkin sain viimein teetettyä kuvasuurennoksen jota oon jo pitkään aikonut mutta nyt sen sitten viimein toteutin, kehykset vain pitää siihen vielä hommata:)

Sukkia tuli kudottua 20 paria tässä välillä ja vieläkin syyhyttää kaivaa sukkapuikot esiin:)

Joulukalenterit on viimein päivitetty tänne:

Tyttöjen Joulukalenteri

Oma Joulukalenteri

 

Mulla entinen keskusyksikkö tökki tasaiseen tahtiin ja jumittui lopulta niin että koko keskusyksikkö piti vaihtaa ja tiedostot on vielä haussa siirron jäljiltä, toivottavasti sain kuvat sinne kuitenkin kaikki vaikka tunne on että jotain sieltä saattaa puuttua mutta vinkatkaa mikäli hoksaatte niin kaivelen lisää tiedostoja että löytyy!! Koneessa ne kuitenkin täytyy olla!

ja muistakaa.....

Ps: Love Deco on kotiutunut, Kiitos Ritvan, kaksi muuta decoa on vielä kateissa????